Rózsavölgyi Szalon - Arts & Café
  • Nyitólap
  • Műsor
  • Előadások
  • Művészeink
  • Rólunk
    • Hírek
    • Sajtómegjelenések
    • Történet
    • Technikai információk
  • Jegyinformációk
  • Online jegy- és bérletvásárlás
    • Online jegyvásárlás
    • Online bérletvásárlás
  • Hírlevél
  • Kapcsolat
  • English
  • Rózsavölgyi Kiadó és Webáruház
  • Kávéház
    • A kávéházról
    • Étlap - Itallap
  • Magvető Café
  • Facebook
  • m_youtube
Műsor
2016. május 3., kedd 19:30 - 21:00
Rózsavölgyi Classic
Hsin Ni Liu (zongora) és Philippe de Chalendar (cselló) estje

Brahms, Debussy és Rahmanyinov szonátai csendülnek fel a Szalon színpadán két, Magyarországon élő külföldi előadóművésztől. A taipei, Tajvanban született Hsin-Ni Liu zongoraművésznő és Philippe de Chalendar csellista – akit Magyarországon inkább karmesterként ismer a nagyközönség - a romantika és a posztromantika kamaradarabjainak legszebb gyöngyszemeit mutatják meg.

Műsor:
 
J. Brahms: e-moll szonáta csellóra és zongorára op. 38, Nr. 1
C. Debussy: d-moll szonáta csellóra és zongorára
S. Rahmanyinov: g- moll szonáta csellóra és zongorára, op. 19

A Taipei, Tajvanban született Hsin-Ni Liu ötéves korában kezdett zongorázni. Az évek óta Magyarországon élő zongoraművész 16 éves korában az Amerikai Egyesült Államokba költözött, ahol felsőfokú zenei diplomáját szerezte, majd posztgraduális tanulmányait a budapesti Zeneakadémián folytatta. Debütáló koncertje a legendás Carnegie Hall Weill termében vol 2007-ben. Számos európai és amerikai fesztiválon, kiváló zenekarok szólistájaként valamint saját szólóestjeivel kápráztatta el közönségét. Fellépett az Emilia Romagna-i Fesztiválon, a Miskolci Nemzetközi Operafesztiválon, a Bartók Operafesztiválon, Tajvanban, Oroszországban, Izraelben és Lengyelországban.

Philippe de Chalendar azon külföldi művészek egyike, akik - miután egyszer alkalmuk nyílt hazánkban dolgozni - soha többé nem tudtak igazán elszakadni Magyarországtól. A francia származású karmester - bár karrierjét szólócsellistaként kezdte - első ízben karmesteri minőségben érkezett az országba. Dolgozott Párizsban,  Washingtonban, Freiburgban, Kölnben, Milánóban és Madridban is, majd 2000-től számos magyar zenekart vezényelt, így rendszeres munkái miatt költözött Magyarorszára.  „Induló hangszeréhez", a csellóhoz sem maradt hűtlen - alkalmanként szólóesteken is találkozhatunk vele. S, hogy mi az, ami újra és újra csodálkozásra készteti Magyarországon? A magyar közönség bőkezűsége a tapsot illetően. A vastaps egyedülálló magyar jelenség, és sehol a világon nem adja a közönség olyan nagyvonalúan, mint Magyarországon.

  • Partnereink - Támogatóink
  • Adatkezelés
  • Közérdekű adatok
  • Impresszum
  • Kapcsolat
  • Archívum